събота, февруари 13, 2010

Hand made и предай нататък! Hand made и предай нататък! " 2 "

Втори опит! Тъй като на 15.12.2009 се записа само систъра, ще се пробвам отново!
Цитирам:
"Докато чакам с нетърпение да разбера какво ще ми измайстори Док и аз да преразкажа за какво става дума
Започнала го е Ани
Мен идеята ме вдъхнови при Блага, но там бях укъсняла и много се зарадвах, че успях да се включа в петицата на Док. И понеже аз, както и много други мразя верижните писма в стил: "Ако не го изпратиш на поне 20 души, гръм ще те удари и ще ти излязат десет цирея отзад между бузките", ме привлече това, че сам решаваш дали да се включиш или не. Освен това много обичам да Hand Madeствам...
Така че...

Първите трима четирима души(Систър, твойто не се губи! ти си оставаш първа в списъка), които оставят коментар под този текст, ще получат подарък, ръчно изработен от мен в срок най-късно до една година. Те няма да знаят какво е, но се задължават да продължат играта на свой ред, като направят същото нещо."
Айде бе хора! Не е толкова страшно!

4 коментара:

  1. Пардон за недоразумението, ама от коментиращите какво се очаква?

    ОтговорИзтриване
  2. Линдихопър, няма лошо да се пита!
    Всъщност в тази публикация забравих да сложа връзките - има ги в първата от 15.12.2009(виж ми архива (извинете ме ама съм малко на Вие със съвременните технологии))
    Идеята е, че като натрупам петима мераклии, в рамките на една година трябва да им сътворя по един подарък с тия двете кунки(колко сполучлив ще е незнам...шегувам се - ще се постарая). Според Ани, която е започнала играта, всеки който се включи с коментар се задължава да я продължи! Т.е. публикуваш аналогична покана и се обвързваш с ангажимента да измайсториш по нещо за първите петима, които ти се вържат!
    Никой нищо няма да ти каже, ако изклинчиш де! Все пак живеем в свободни времена! :)

    ОтговорИзтриване
  3. Въй, май изплаших народа!
    Айде де, само още тримца ми трябват... :(

    ОтговорИзтриване
  4. значи пиша коментар, след това ти ми правиш подарък, аз продължавам, айде ще го пробвам :) утре други ден ще постна при мен :)

    ОтговорИзтриване