неделя, февруари 06, 2011

Преброяването на дивите зайци или да ти ... и статистиката

Преброих се и аз! Онлайн видиш ли - кат мундерните булгари!
Още на втория ден! Няма да коментирам и аз нелепиците във въпросника-доста мили съграждани ги оплюха достатъчно. По забавно ми стана днес, когато най-сетне си отворих "е-майла". Кат се броихме с фамилията - хич и не го погледнах - нали ти показват на момента и паролата за достъп и "уникалниют" номер... Та днес, когато най-сетне си отворих "е-майла"- гледам имам две писма - забележете от "censusadmin4" и "censusadmin8" (в превод "цензур-администраторите" на НСИ-то) Ба`ти и Статистиката я цензурираха!
И за капак, писмото в което ми изпращат паролата за достъп е пристигнало около час и половина след писмото с "уникалниют" номер, с което ми честитят и благодарят, че успешно съм се преброила ви`иш ли! Честно да ви кажа... Останах замислена. Поредната държавна институция, за която континиумът "време-пространство" носи съвсем друго мистично значение...

1 коментар: