петък, ноември 06, 2009

Коледааааа (май се повтарям)

Във Варна започнаха да монтират коледната украса по главните улици. ( Не говоря за големите звезди пред катедралата, които не са сваляни от поне три години...) Вчера докато се прибирах с автобуса по булевард Владислав, вече светеха. Стана ми едно такова коледно... И усмихнато. До толкова, че като се прибрах в къщи започнах да си изрязвам хартиени снежинки за украса. Е, още не съм ги налепила ( да си призная малко ме е срам от началото на Ноември да накича къщата)... Но е близооооооо.

4 коментара:

  1. Мммм, да!
    Явно е нещо наследствено! :D

    ОтговорИзтриване
  2. За хартиените снежинки ли си говорим?... :Р
    Или ще правим фен клуб на Дядо Коледа!!!

    ОтговорИзтриване
  3. Луда фенка съм му аз, ама може да ме съдят за геронтофилия! :))) :Р Та затуй пазя тайна! Ш-ш-ш!

    ОтговорИзтриване
  4. Мръсница! Не опорочавай магията на празника!
    :)

    ОтговорИзтриване