вторник, ноември 24, 2009

Мммм... Отпуска!

Време за мързелуване и отспиване.
Поспаланка съм си, какво да се прави... В работни дни най ми тежи недоспиването... Не ми трябва много - само здравословния здрав осемчасов сън. Но все не остава време! Пусто да опустее, не мога да се изтикам ( Себе си) по-напред в списъка с приоритетите! Не мога или не искам... Знам ли? Може би съм си такава. Ампутиран ми е егоизъмът! Все нещо друго е по-важно от мен! И най интересното е, че ако отделя примерно един ден за себе си и само за себе си, после не ми е гот, а даже ми е някак тегаво... Луда работа!

2 коментара:

  1. Ох, говори ми да страдам :-)) И аз искам същото, искам поне един ден да остана без работа и да не стана от леглото целия ден..
    Хубава вечер :-)

    ОтговорИзтриване
  2. В леглото целия ден... Мммм...Мечти...
    За съжаление отпуската я прекарах вкъщи със сополивата си щерка! Не че се оплаквам, но диваненцето най-късно в 7:30 изскача от кревата с боен писък:"Ставай мамооо!На вън вече е светло!Какво ще правим днес?!?!?"

    ОтговорИзтриване