вторник, декември 15, 2009

Hand made и предай нататък!

Докато чакам с нетърпение да разбера какво ще ми измайстори Док и аз да преразкажа за какво става дума
Започнала го е Ани
Мен идеята ме вдъхнови при Блага, но там бях укъсняла и много се зарадвах, че успях да се включа в петицата на Док. И понеже аз, както и много други мразя верижните писма в стил: "Ако не го изпратиш на поне 20 души, гръм ще те удари и ще ти излязат десет цирея отзад между бузките", ме привлече това, че сам решаваш дали да се включиш или не. Освен това много обичам да Hand Madeствам...
Така че...

Първите трима петима души, които оставят коментар под този текст, ще получат подарък, ръчно изработен от мен в срок най-късно до една година. Те няма да знаят какво е, но се задължават да продължат играта на свой ред, като направят същото нещо.

Чакам ви!

2 коментара:

  1. Да `зема да се разпиша, а? :)
    К`во ще ми подариш? :Р

    ОтговорИзтриване
  2. Систър... Тайна! Все пак трябва да е изненада!
    Обещавам да се постарая повече от онези ръкавици на цветни райета :)

    Но се надявам да не останеш самичка в списъка ми...

    ОтговорИзтриване