неделя, януари 03, 2010

ЗА МНОГО ГОДИНИ! (на патерици)

Не знам защо, но мен новата година не ме радва толкова, колкото това, че старата си отиде! Явно нещо съм се депресирала, което не е хубаво! Трябва да преборя това чувство! Изненада ме това, че доста хора мислят като мен: "Не се знае какво идва, но поне това се свърши!" Суеверна съм, ДА! И се постарах да започна новата година добре - така както ми се ще да протече... Получи ми се (Започването), да видим какво ще се получи с протичането! Дето се вика - нищо не есигурно, но си обещавам и в този план да се постарая!
Честита Нова Година на всички и дано да е по-добра!!!

4 коментара:

  1. Честита Нова Година! Нека поне я започнем с надежда, пък краят ще го видим.

    ОтговорИзтриване
  2. Всичко тече...
    Добра, лоша, ще е каквато си я направим! :)
    Или най-малкото - каквото е възприятието ни за нея! :) Така че - повече усмивки и по-малко сълзи! :)))

    ОтговорИзтриване
  3. Владимир Иванов (krizt),Систър, Ondine - Пожелавам на вас и на всички само красиви изживявания!!!

    ОтговорИзтриване